Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Παπούτσια γάμου!


Αυτά είναι τα παπούτσια του γάμου μου, να μου πείτε γιατί σας τα δείχνω, σας τα δείχνω γιατί τα παράγγειλα σκέτα, δηλαδή αστόλιστα και τα στόλισα εγώ. Έραψα κορδέλα από δαντέλα που μου έδωσαν από εκεί που νοίκιασα το νυφικό. Κατανάλωσα 5-6 ώρες περίπου, γιατί είναι δύσκολο να περνάς τη διάφανη κλωστή (σαν πετονιά παρά πολύ λεπτή) στο δερμάτινο παπούτσι και φυσικά είχα οδηγό της βελονιές που είχε κάνει το μηχάνημα στο δέρμα. Πάνω σε αυτές τις τρυπούλες πέρναγα τη βελόνα με τη βοήθεια πένσας, γιατί με τα χέρια δεν γινόταν.

Αυτή είναι η πρώτη προσπάθεια για να τα στολίσω, με λουλούδια από οργάντζα και ένα swarovski στο κέντρο, αλλά δεν ταίριαζε με το νυφικό, και είχε απόλυτο δίκιο η κοπέλα στο νυφικό που μου το είπε.

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Καταπληκτικά!!! Ωραίες αλλαγές!!!!

Mania είπε...

Ενα απλό παπούτσι πως μπορεί τόσο όμορφα να τροποποιηθεί!! Φανταστικό!!

maya =^o^= είπε...

μπράβο!!!